RSS

I LOVE YOU DOMNISOARA!!!

15 Mai

I love you domnisoara
Sunt very much mahnit
Caci when I speak engleza
Tu razi necontenit.

I know e in engleza
But isn’t important
Amorul meu for tine
It’s very palpitant.

I couldn’t sleep azi-noapte
Am stat sa learn ceva
From cartea de engleza
Sa-ti tell iubirea mea!

I hope vei intelege
Sa vezi ca te iubesc
And understand I love you
Cum naiba sa-ti vorbesc?

Sa incep mai bine
Uite Shakespeare, Juliette,
Eu Romeo love pe tine
Vrei ceva si mai concret?

Waw ar fi atat de bine
But you see nu-i chiar asa
Caci eu speak what I can spune
But mai zii si tu ceva…

You are totul pentru mine
And I hope ne vom iubi
Si nu-i difficult vezi bine
Because ne vom potrivi.

Concret I don’t stiu mai bine
And I speak ca un nauc
If you will be not cu mine
Intru in the balamuc!

 
7 comentarii

Scris de pe 15/05/2012 în Uncategorized

 

7 răspunsuri la „I LOVE YOU DOMNISOARA!!!

  1. Adina Tripon

    15/05/2012 at 4:34 pm

    Ce SUPERRRRR, mi-a placut mult de tot. Bravo Adrian!!!!!Este super funnyyyy.

     
  2. doloresstoian

    16/05/2012 at 9:33 am

    I like this poezie, because it is a misto.

     
  3. anamzaharia

    21/05/2012 at 7:17 pm

    Mi piace molto! Credo che avra l’efetto che desideri!

     
    • Adrian Florea

      21/05/2012 at 7:37 pm

      Cuando l’ho visto per la prima volta, ho rimasto come al fotografo, mi ha piaciuto tantissimo!

       
      • anamzaharia

        21/05/2012 at 7:39 pm

        Dove l’hai visto?

         
  4. Adrian Florea

    22/05/2012 at 2:18 pm

    L’ho visto su internet due ani fa!

     

Lasă un răspuns

 
