RSS

E LUMEA MEA!

19 Mai
Cred ca pentru fiecare din noi o lume mai buna inseamna altceva, asa ca o sa vorbesc depre lumea mea, da e lumea asa cum as vrea eu sa fie. E o lume cam la fel ca asta, cu cer si pamant, cu munti si oceane, cu paduri si campii, cu toate cele  4 anotimpuri pentru ca fiecare are ceva magic, o lume in care oricine poate sa zboare chear daca nu are aripi, in care nu trebuie sa lupti pentru respect,  da esti respectat  pentru ca esti o minune, indiferent ce esti, o lume in care oameni sunt educati si au principii si valori morale. Da un fel de rai, cu suflete curate si pure, cu oameni care daruiesc  iubire o lume fara minciuni, fara invidie, unde adevarul e lege, o lume in care bani cresc pe garduri dar in care nu ai ce face cu ei, unde mancarea e din belsug si e pe gratis si poti manca cata vrei  fara sa te ingrasi, unde toti au casa si masina( de care oricum nu au nevoie pt ca pot sa zboare) pe care si-o doresc. O lume in care nu exista durere si nici suferinta. O lume plina de fericire, in care gandul e fapta, iar singura limita e imaginatia. O lume in care nu exista singuratate, fiecare isi are jumatatea. O lume pe care mi-o doresc, nu e reala dar… e lumea mea, a ta cum arata?
 
6 comentarii

Scris de pe 19/05/2012 în Uncategorized

 

6 răspunsuri la „E LUMEA MEA!

  1. danielpatrascanu

    19/05/2012 at 4:28 pm

    Sper sa descoperi cat mai curand aceasta lume a ta roz. Sau macar sa incerci sa o cauti.
    Succesuri multe!!!!!!!

     
    • Adrian Florea

      19/05/2012 at 5:10 pm

      Mda, e doar o lume DOAR in pura si imaculata mea imaginatie, o lume pe care fiecare si-ar dori sa o aiba…

       
  2. Adina Tripon

    19/05/2012 at 7:00 pm

    Ca asa ar trebui sa arate si Raiul , nu? 🙂

     
  3. Adrian Florea

    19/05/2012 at 7:17 pm

    corect, ca bine zici tu!

     
  4. Alex DIMA

    21/05/2012 at 4:03 pm

    una dintre cele mai mari utopii pe care le-am vazut…din pacate

     
  5. Adrian Florea

    21/05/2012 at 5:38 pm

    si eu tot ca pe o utopie privesc lumea mea!

     

Lasă un răspuns

 
